.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داستان فروش تيم‌هاي ليگ‌برتري به فوتبال گيلان رسيد!
در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است...
داستان فروش تيم‌هاي ليگ‌برتري به فوتبال گيلان رسيد!

در ادامه‌ي اتفاقات اخير درفوتبال ايران، مسوولان باشگاه پگاه گيلان نيز قصد فروش اين باشگاه را دارند به‌ گونه‌اي كه علي‌رغم مخالفت‌هاي صورت گرفته دراستان، تاكنون مذاكرات جدي نيز با برخي از خريداران صورت گرفته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، تيم فوتبال پگاه گيلان كه به رقابت‌هاي ليگ برتر راه يافته و قرار است در كنار ملوان به عنوان‌ نمايندگان استان گيلان در رقابت‌هاي ليگ برتر حضور داشته باشد، در آستانه‌ي فروش قرار دارد. يك مقام مسوول در پگاه گيلان در گفت‌وگو با ايسنا موضوع فروش اين باشگاه را رسما تاييد كرد.

اين مقام مسوول پگاه، گفت: متاسفانه به دليل مشكلاتي كه به لحاظ تشكيلاتي و مالي در پگاه گيلان ايجاد شده است، بحث تامين بودجه‌ي باشگاه پگاه گيلان نيز با مشكلاتي مواجه شده است و بر اين اساس موضوع فروش باشگاه مطرح شده است.

وي افزود: قراراست موضوع به زودي در مجمع باشگاه بررسي شود، چرا كه مجموعه‌ي پگاه گيلان به دليل مشكلات مالي موجود براي تامين منابع و حضور موفق پگاه در رقابت‌هاي ليگ برتر با مشكلاتي روبرو شده‌اند. درآمدزايي در مجموعه پگاه به حداقل رسيده است و بر اين اساس پانزده كارخانه حمايت كننده مالي باشگاه پگاه، ديگر حاضر به ادامه‌ي حمايت خود از اين باشگاه نيستند.

اين منبع، تاييد كرد كه بحث فروش باشگاه پگاه گيلان كاملا جدي است و اگر روند به همين شكل كنوني ادامه پيدا كند، قطعا باشگاه طي روزهاي آينده رسما به واسطه‌هايي كه مذاكراتي نيز با آنها شده است، واگذار خواهد شد.

دكتر الله‌كرم افتخاري، عضو كارگروه تربيت بدني استان گيلان نيز در گفتوگو با ايسنا در اين‌باره اظهاركرد: بحث فروش باشگاه پگاه گيلان از مدتي است كه در استان مطرح شده است و ظاهرا مسوولان اين باشگاه نيز تحت هر شرايطي خواهان نهايي كردن اين موضوع هستند تا از زير بار مسايل مالي باشگاه‌داري شانه خانه خالي كنند.

وي افزود: فروش باشگاه پگاه گيلان از جدي‌ترين تصميمات مسوولان پگاه است كه ظاهرا در اين باره نيز مذاكرات رسمي با برخي واسطه‌ها انجام شده است و اگراقدامي جدي از سوي مسوولان رده بالاي استان انجام نشود، فصل آينده تيم پگاه به عنوان نماينده گيلان در رقابت‌هاي ليگ برتر حضور نخواهد داشت.

افتخاري تاكيد كرد: پگاه سرمايه استان گيلان است و بايد تحت هر شرايطي و با همكاري تمام مسوولا استان شرايط حفظ اين تيم در استان فراهم شود.

همچنين هادي حق‌شناس، نماينده‌ي مردم گيلان در مجلس شوراي اسلامي نيز با تاييد اين مطلب به خبرنگار ايسنا گفت: موضوعاتي در مورد فروش باشگاه پگاه مطرح شده صحت دارد. اما، بايد تلاش‌هايي صورت گيرد تا از انجام اين موضوع جلوگيري شود. نمي‌خواهيم نماينده‌ي سرشناس گيلان در رقابت‌هاي ليگ برتر را به سادگي از دست بدهيم.

وي افزود: شخصا مخالف واگذاري باشگاه به غير از استان گيلان هستم . در اين راه نيز تمام تلاشم را به كار خواهم گرفت تا مانع تحقق اين موضوع شوم. پگاه گيلان سرمايه استان گيلان است و تلاش خواهيم كرد كه اين موضوع عملي نشود.

شهاب مومني، معاون اداره كل تربيت بدني استان گيلان نيز در اين باره به خبرنگار ايسنا گفت: بحث فروش باشگاه پگاه گيلان از مدتي است كه مطرح شده، اما تاكنون هيچ چيز در اين مورد قطعيت نيافته است و اميدواريم كه اين موضوع در حد يك گفته باقي بماند.

وي خاطر نشان كرد: موضوع به اين سادگي نيست. اگر قرار است باشگاه از استان گيلان خارج شود، بايد تاييديه اداره كل تربيت بدني استان نيز وجود داشته باشد در حالي كه سخت است كه بپذيريم چنين موضوعي اجرايي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدي غفاري راد 28 خرداد 1386
شما را به قرآن اين تيم گيلاني را حفظ كنيد.به خدا اين تيم در دل مردم گيلان به خصوص اهالي شهر رشت جايي باز كرده است.همه چيز را از اين شهر گرفتند خدايا نگذار كه اين را هم از ما بگيرند!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.